Rosella 9.3.2011

Tro det eller inte men jag sitter faktiskt på konkurrenternas båt, orsaken tycker jag i alla fall är helt okej, ska nämligen med ett flyg som går 1450 upp till Umeå och med våra färjor hinner man inte om man inte tar de som går på nätterna och det är bara lite extra jobbigt att måsta ta taxi från hamnen till cityt. eftersom jag absolut inte hittar inte i stockholm! (jag vet att ni tänker nu" aaah men de är ju jätte lätt", men ner jag hittar inte ens på Arlandra eller för den delen i Umeå)
När jag kommer fram ska jag nog ta och trycka på Sebbes dator hehe (macbook air!)
haha naaw sitter längst in i denhär cafe/bar saken med 2 hundar en jack russel och en annan enorm sak!
söta är de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0