28 Juni

8 dagar senare, och jag har inte saknat bloggen förrens nu, men de blir inte så mycket bloggande nu när det varit midsommar och jobb, jobbar tyvärr typ varje helg, mindre kul måste jag säga! och är ledig en helg i Juli! och en fredag...

orkar inte lägga upp någo bilder när jag inte är på min egen dator de blir så roddigt så de kommer någon enstaka bild från midsommaren hos mig och mitt hjärta!

nu är klockan 2.15 och om 2h och 45 min slutar jag!! underbart sen ska jag hem och sova sova sova, jobbade lite extra på kontoret idag de va ganska bra eftersom jag gav bort ett nattpass för jag kände att jag behövde sova!

ååh jag vill veta om jag kommit in på skolan nuuuu! men först 14-15 Juli får man veta, dock känns de som att jag inte kommer in på de jag vill gå, illa fall inte under första antagningen, men man får väl se! men den undre gränsen förra året va precis enligt mitt betyg i år och den gränsen har stigit varje år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0