JULDAGEN 2010

Frida och Ina
Frida, Matte och ina som frös och fick låna en tröja ;)
Rickard och John
Jocke och Sebastian
uppe fr.v: Janina och Ronja
nere fr.v: Catrin och Pontus
Martin och Julia
Jag och Sebastian
Dagen efter var det promenad på isen som gällde!
Sebastian och Charlie
Delar av joelssons familjen.
Tack Ida för håruppsättningen!
Hoppas alla hade en bra jul och ett gott nytt år, tyvärr har jag inga bilder från nyars firandet eftersom min kamera var/är död eftersom jag inte hittar laddaren eller de andra batteriet i mitt flyttlass här!

Kommentarer
Postat av: Lisa

UUUSCH Karin ta bort den där hemska bilden på mig!!!!!

2011-01-03 @ 14:10:21
Postat av: Ina

Ohh ja tror jag blev lite kär i den där tröjan , den hade så fiiina färger , passa helt mig ;)

2011-01-04 @ 23:54:50
Postat av: Lisa

Tack Karin, hihi!

2011-01-13 @ 10:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0