20.1.2011 Torsdag

Imorgon kommer Sebastian :D 10.40 kommer flyget!
åh fy min kropp är helt slut efter igår super skönt! Jag tror mina migränattacker kan ha någo samband med att  jag tränat super lite och att jag dricker för lite vatten jämfört med hur mkt kaffe jag dricker om dagen. Jag klarar mig inte utan kaffe! minst 2 ggr om dagen måste ja ha de! Och får ja de inte på morgonen kommer jag ingenstans under dagen alls! haha
Idag ska ja jobba i hamnen 12-14 :)
och nästa vecka ska jag va på kontoret och lära mig massor med nytt hihihi, ja alltså de finns massor som ja inte kan såndära mer komplicerade bokningssaker, men de är så snälla och hjälper mig när jag blir lite snurrig! Jag är ju så van att jobba i hamnen och göra de jobbet, men de går bättre och bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0