Dag 3

Dag 3 med mega ont i halsen, brukar de hålla i sig så länge? Jag är sällan sjuk med feber sjuk och inte har jag de nu heller men jäkla hals alltså! Och inga vågar man ju ut och gå någo heller för det är ju värs att sporta när man har ont i halsen och det är mulet ute, och jag ska bli frisk så fort som möjligt!
Har funderat på om jag skulle fara till någon blombutik och köpa en såndär garderobsblomma, det är fint med grönt men man ska ju klara av att ta hand om saken också! så garderobsblomma lät som ett bra val, men sen läste jag att alla delar av växten är giftiga, och jag har ju tre glada kattor som hoppar omkring och tuggar på allt så jag tror att jag skall fundera vidare på det där, den skulle ju ändå flytta med mig till Lumparland i sommar...
Annars gör jag inte så mycket om dagarna just nu har jag ganska dåligt med jobb dagar, de ringde idag och behövde mig på fredag så det är jag såklart glad över! Annars sitter jag nog mest och läser ur min bok, eller sitter framför datorn.. (jag skyller på halsen) på fredag går även mitt månadskort på avancia ut, men jag tnker inte köpa nytt förens efter sebbe har åkt tillbaka till Umeå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0