20.4 Onsdag

Idag blir det massor to do!
Skall åka in till stan och vandra där, via mig efter saker, äta pizza på pub niska till middag och sedan kl. 18 blir det sjöräddningsövning!
Men just nu är jag igen ensam hemma i Lumparland och lallar framför datorn, överväger om jag ska kasta igång tv.n vi ska ha i sommar, den e bara lite klurig för bilden dör lite i början så man måste slå till den...
hmmm
ikväll tänker jag smaka på glassen som sebbe lagade igår!
Sebbe lagade glass medans jag var ute och körde löv med fyrhjulingen, rättvis fördelning tycker jag! haha kom på att de flesta bilder på sebbe i den här bloggen är på han när han står i köket!
Charlie vill bara en sak nu när de är vår... KASTA BOLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0