19.4 vilken dag det nu är?

Hääär händer det ju inte för mycket, orsaken är nog att sebbe är hemma och vi är mest är ute och jag är förkyld och planerar i mitt huvud gånger 1000 hur jag ska göra med sommar bostaden, haha!
Nu är jag helt ensam hemma hos sebbe, han är på jobb och alla andra donar runt annanstans! Ska just hoppa i duschen och tvätta bort mitt krullhår som jag fått efter att jag hade det lockigt igår!
Älskar att sebbe också har mac nu förtiden så att man fattar något, jag kan ingenting som heter vista,pc o.s.v
Nä men nu va de duchen ska hjälpa Lennart med att laga mat sen! han får vara arbetschef för jag kan ju fortfarande inte laga någon mat! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0