Sista Lördagen i Maj

Och jag är förkyld som bara den, hjärnan känns som om den är insmetad i snor för att jag är så trög och på jobb måste man ändå, de värsta är väl att jag måste cykla dig och de regna när jag vaknade!

Annars va de en trevlig kväll igår först va de häng vid äventyrsgolfen, blev dock inge golfande för att de blev så mulet och kallt så vi iddes inte till slut vi får ta det en annan dag istället. Sen blev det att fara till Jocke och kolla på filmen beerfest... Jag har sätt den förut en gång men nåja trevligt sällskap gör det ju mycket roligare också, matte blev väl lite lulliger mot slute av fimen när han hade druckit ölar och började hitta på egna siffror som tjugtolv, men bara lite :)

Idag ska jag kanske ut till Lumparland det är väl också lite sådär inför att jag antagligen kommer köra hem först klockan 2 på natten och det är inge bra för jag är alldeles för trött för att löra bil vid den tiden! :(
Men om det är någon som vill hitta på någo före de så hör av er! Jag är sugen på att bubbla bubbelpool :)


Matte, Henrik och Frida

Linus och Matte
'
Sebastian

Jocke

Sen försökte jag ta bild på när Matte myste med filten men de gick inte så bra och det slutade ungefär såhär på varje bild:


Suddigt och fint...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0