Jo förresten!

Igår tvätta jag kläder haha! för typ andra gången i mitt liv!
Så klart klantade jag mig!

Mamma hade 2 flaskor med någo flytande i så när jag satt i tvättpulvret så hällde ja i någon vätska som jag trodde var skölj medel men de var flytande tvättmedel så ja den tvätta 2 gånger och skölde ingengång. inte är de ju någon större fara det måste ju bara sköljas sen.

Tydligen ska jag bära midsommar krans i luparland på midsommaren, i folkdräckt haha! ja man får göra nya saker hela tiden! jag lovar att det måste komma en bild på mig:


Observera fina mussepigg öronen på mössan :D Detta är mammas, så det är korsnäs folkdräkt.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sebbe :)

Du är så gullig! Puss

2010-05-29 @ 23:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0