WHAT TO DO?

jaha vad ska man göra nu då?
har småt ont i huvudet pga trötthet har varit till matbutiken med mamma och sen har jag suttit framför datorn och tv.n resten av dagen... inte så bra...

funderar på att äta någonting men vad? haha usch vad slö jag är!
jag väntar på att hälsa resultaten ska komma jag vill veta dom nu! Drömde i natt att 3 i min klass inte fick ta studenten... usch!

längtar till karonkan å min klänning och allt de ska bli så roligt :D jag är meg pepp är dock inte mega pepp när jag tänker på att de känns som att ingen vet någo och att allting kommer att bli sista minuten planerande.. not nice!
:(



mamma håller på och syr min klänning så det fixar ju sig i all fall!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0