Onsdags eftermiddag i skolan...

Idag har jag varit i skolan (eller jag är fortfarande i skolan) 3 timmar hade 2 bildkonst timmar och en teater bildkonsten bestod av att klotta ner mina armar med kol medans vi ritade av olles cykel.. igen...

Jag har haft lösen på bloggen och funderart lite vad jag ska göra av den och för vems skull jag eg. skriver den? nu skriver jag den mest för min egen skull har jag bestämt!

Sitter och väntar på att klockan ska gå så jag kan ha min sång lektion... Börjar halv 3...
Sen är det hem och plugga som gäller, nu har i alla fall läst igenom alla böcker, men jag vet inte, känns inte som jag kan någonting i alla fall...

Fint väder är de i alla fall och det är ju + när jag ska gå :)

Var ut och joggade och har ont i höfterna idag, det är inte bra att jobba på asfalt!

Jaha mer då? hälsan skriver jag på fredag och sedan är det match på lördag och på söndag ska jag gå på bröllopsmässan och kolla in håruppsättningar! :)

Nästa vecka ska ja ta upp de där m piano igen fast på egen hand istället... Har ju sista skrivningen på måndag som är finska! :P pice of cake!

Nå nu ska jag gå runt lite måste ner till stan och köpa ett häfte för jagömde det hemma, vågar inte dyka upp utan då aknske min sånglärare tycker jag verkar ointresserad har ju redan glömt att öva på läxan... jag har sjungit annat i veckan + att ajg håller på att bli förfyld.. nåja!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0