MÅNDAG MORGON

Återigen en måndag morgon. Jag börjar 9.45 och slutar 12.40, skönt!

Jag borde börja plugga på hälsan! jag vill ju ha minst ett E där och L i finskan... haha som jag aldrig kommer att få men de skadar inte att försöka! :)
Jag har bara inge ork att plugga..

Idag är de träning! skönt fys dock, jag vet inte men plötsligt vill jag bara spela volley hela kvällarna haha! men de är bra för ja har varit lite off senaste året... och förra året va de off pga av lucian.

Nåja nu ska jag hitta någonting att ha på mig och sedan ska jag börja ta mig mot bussen!

Föresten så är det + grader här så de är massa slask ute! men de är skönt att veta att våren är ett steg närmare!




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0