If I were a bird I would be a...

Ja har pratat med Jessica, ja känner att jag kan prata med henne om saker som jag behöver prata om direkt men som jag eg inte vill prata med någon annan om, i alla fall inte direkt ch det är så himla skönt för det känns verkligen som att hon förstår fast hon kanske inte alltid gör det. Helt förståerligt så vimsig som jag är. Nåja jag kan i allafall prata igenom tjej saker med henne först sedan låta det ligga och sedan berätta det till de andra när ja känner för det, jag vet att jag kan göra så med många andra enligt dem, men jag kan av någon anledning inte det.

Idag kollade jag på svenska hollywood fruar som man då kan se på tv3 play vid intresse och jag gjorde några konstaternaden:

-Jag älskar Maria Montasami t.o.m. mer i den här säsongen!

-Jag gillar inte hon där Päivi... She is to much!

-Lena verkar bara glida med och inte ha så mycket att säga om trotts att hon ser bäst ut av alla? Varför är hon med?

-Gud va fult leopardmönster verkligen kan vara! (har ni sett avsnittet vet ni vad jag menar!)

-Anna Anka och jag är liknande i humöret, vi vägrar se våra egna fel och skyller felen på något helt annat som inte alls har med saken att göra! BORTFÖRKLARINGAR ( då syftar jag på att hon skyller på att hon var med i SHF och att berömmlsen blev för mycket för Paul, skit snack, de är ju hennes humör det är fel på!)



Nåja i alla fall s ligger jag nu här i min säng och har övervarmt, min klänning hänger snällt på garderobsdörren och jag hoppas innerligt att kattorna låter den vara! Den var lite klurig att få fast men det gick till slut!

Jag har inte läst en sida idag har inte alls orkat, kunde knappt somna i¨går jag velade i 2 timmar och fick inte sömnen fast... Jag behöver en ny handväska som inte är sönder? kanske köpa då jag far till Åbo den 26.
Då ska jag i alla fall köpa smycken och en kuvert väska till karonkan somgår med klänningen...

Nu ska jag nog sova, jag börjar 8 i morgon och har 4 håltimmar mitt på dagen då jag SKA plugga! PRONTO!

Godnatt Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0