1632010 Tisdag

Vaknar upp med ont i halsen typ å lite snuva ingen träning idag då...
egentligen har jag ingen större lust att fara till skolan men jag får någonting annat att tänka på och det är bra!
Jag vet inte om riktigt om jag ska gråta eller inte. Tur att man har typ världens bästa vänner. Det är bara så jävla tungt när allt går emot en. det är mitt eget fel det säger jag inte emot men varför inser jag alltid saker så sent?
Pluggandet är bara ett helvete. nåja. Jag har anpassat och prioriterat fel saker för många år nu. borde tänka mer såhär:




Skönt igår svenskan kändes inte för farligt men de ända är att jag inte argumentera så jävla lycket men vi får väl se, godkänd är jag i alla fall..
sedan var jag på fika med Julia och sen hem.
på kvällen var jag på powerwalk i en timme! sedan var de bastu.

Jag är ingen bast människa haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0