Jobb

har jobbat natt och dag nu är lite trött, borde börja träna har tappat massor med muskler!
Not good.

Nåh ja cyklar ju i alla fall så det är mer än ingenting på jobb ock tillbaka varje dag :)
idag var de många nykomlingar på jobbet.

I sommar är ett plus med att inte jobab på ÅSS att de blir mindre pizza och annat skräp :D

ÅÅÅh jag vill ha en massa pängar nu så jag kan köpa en egen dator :D!!

Jag är lite stirrig, och jag börjar bli trött på att inte veta va ja vill göra i höst antagligen blir ja väl kvar här å jobba och spara pengar för de behövs nog eg...
För just nu tjänar ja ju inte så överdrivet så bra...


Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza är bland det godaste som finns. :P

2010-06-10 @ 20:49:23
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0