helg no:2

Som tillbringats ute på en Ö.
Sliten är jag!

åh jag är glad för Helsingfors någonting som jag är mindre glad över är när jag tänker på att Sebastian troligtvis kommer fara till Umeå i hört, det är jätte långt! flyget hem kostar ju bara 30e och det tar bara någon timme och flyget till arlanda kostar 20e men sen kostar de 80e! :S inte lika roligt...

ikväll kommer mamma och pappa hem från sverige :)

Jag saknar sebstian redan jobbigt när man ska gå och sova och så är sängen tom, fast ja sover jätte dåligt när han kramar mig in i ett hörn så är de mycket mysigare än att sova ensam!

nu blev de mycket om sebastian nu i veckan ska ja testa på att laga ny mat de känns som någonting rligt, någo som kanske inte kostar en förmögenhet måste ju börja öva nu haha pengasnål mat ;P



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0