2362010 Onsdag

Happ kl. 9.17 gillar inte att jag är uppe och har gått i duschen redan jag vill sova! ikväll ska jag gå och sova tidigt har jag bestämt!

ska till stan ta passfoton, skicka iväg lite papper till skolan som ska va inne på måndag, sen ska jag och köpa folkdräckts skor, sola om jag hinner och så ska jag på jobb till 12 måste väl kasta i mig någon mat där nere tur att vi har ett helt bra personarum där!

äh nä orka sola...

ska ta mina studentbilder idag, kl. halv 4 och jag har problem med att locka håret, fortfarande har jag idas värmespolar men dom är lite kluriga faktiskt!

nåja.
tror de blir hemma häng om ingen tittar förbi ikväll, hah fast ja sku kunna städa hela huset de sku i alla fall behövas.
imorgon blir de pyssel i Lumparland, I like!

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0