2 dagar i ett

Ja igår va ju ingen super mysig dag vaknade upp och var spänd i axlarna och när jag åkte buss ut till sebastian så började jag må illa, jag mår väldigt sällan illa när ja åker någon form av transportmedel.
Kommer till sebastian skall äta middag uräktar mig med " jag måste nog låna toaletten" och springer iväg.

Ja, jag fick min kräk migrän samma som ajg fick dagen före karonkan den som tar en dag och sen är över...

Idag har jag jobbat, farit hit ovh dit med sebastian han va hem till mig en sväng ellen (min katt) tyckte att Charlie (sebastians hund) var intressant främmande men intressant hon vågade sig fram och hälsa men sen bestämde hon sig att det nog är bäst att hålla lite avstånd från honom.

Sen har vi lagat sushi, varit och ätit glass till kiosken vid matboden, frossa popcorn medans vi tittat på the bounty hunter och nu sitter ja på jobb, om man skulle ta bort jobbdelarna från de hela sku de va en mycket mysig kväll! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Abdulronja

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-11-23 @ 10:54:19
URL: http://abdulronja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0