162010 Tisdag

Sitter här och ute och inne och ute har inte riktigt tålamod att sola haha!
Väntar på Sebbe men han måste göra klart sitt arbete typ sammanställa en massa undersöknings blanketter...

Jobbigt att jobba natt, va hände i natt? ja samma gamla vanliga...
och jag var mycket trött...
Har sovit 7 timmar så de är väl helt okej och nu är jag ledig! :)

Nu är de bara 4 dagar tills studenten är i full gång! LÄNGTAR!
Dock längtar jag inte lika mycket till mina uppgifter som är: tvätta och städa bilen och städa hela huset!
finns de någo kvar att göra efter de? Jo stackars mamma måste sy in min klänning hon blev smått stressad när hon såg hur välsytt de var, men jag litar på henne att hon hittar på någonting, hon fixa ju dragkedjan på min karonka klänning när den gick sönder!

Öh kommer en remix av mgmt-kids på radion.. orgilanet är bättre!





PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0