110110 Måndag skolaaaaaaaa!

Måndag och tillbaka till skolan, dagen börjar med 2 timmar IT sedan Finska prep. inför studenten sedan teater 1 improvisera för hela slanten och sedan härliga(not) svenska prep. också inför studenten...

Sitter och klistrar in word mappar i en personlig mapp vi skapat och nu har vi lärt oss print screena...
jag är mega stressad över allt skolarbete jag kommer missa under skidveckan, ska skriva essä och en massa finska uppg. där. kul kul.

Idag ska jag träna med mamma på Medis grej, ha fått mina nya jogging tights från HM. (köpte för stora tidigare så nu köpte mamma nya.)  Nu ska jag fortsätta med lektionen,

btw funderar jag på att ta pus frn volleyn någon månad... känner 0 motivation just nu och mina händer är sönder...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0