070110 Torsdag

Tillbaka i skolan har haft 2 timmar IT och 1 timme svenska, ska fara och skida till romme och är lite stressad över att jag inte kommer att få ledigt för det är ganks amånga timmar jag missa, spec i svenskan, men jag kanske kan fixa det där med essä skrivningen och sen missar jag ett IT delprov och den omtagningen är samma dag som jag har sista IT delprovet och studentskrivning.

jaja det ordnar sig det brukar det väl?

Har enormt ont ich i knäet träningsverk + annan verk...
:(

ja det är eg ganska skönt att vara tillbaka i skolan och få tillbaka sina rutiner, men just nu är jag bara så trött, vill bara sova. höh.

nu ska jag söka upp lisa...

Kram

Kommentarer
Postat av: Edvardkatharina

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2012-07-04 @ 13:26:12
URL: http://edvardkatharina.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0