PROV

Idag är en bra dag för igår va en dålig dag!
Jag fick bäst i meddellånga finska hörförståelsen, jag är godkänd i svenskan!

Och jag fick bra i IT provet! (gissade på de flesta frågorna kändes det som)

Match i helgen som ska vinnas! förbaskade!! :P

Ikväll är de helg mys! eller ja idag ska ja va med johanna ina å frippan å kanske janina.

Imorgon är det middag med Julia och Cilla! :D

Sitter och tittar på oprah om skor :D:D jätte mycket bra tips! haha!!
dock måste de lära sig att gå i skorna haha! inte böjja på knäna det ser lite öhöm... roligt ut!

Jag vill ha nya skor och tro de eller ej ajg vill ha ett par ljusrosa från H&M!


eller liknande... de känns som sommar..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0