Hur firar ni jul?

Hos oss har aldrig julen varit något jätte firande, i år känns de ännu mer otroligt att de är jul imorgon, jag har inte alls hunnit med. Eftersom den mesta av min släkt bor 400 km upp i Finland så firar vi oftast själva på kobben!
Vi äter julmaten på dagen eller potatisen, köttbullar,lådor och de, men till middagen äter vi risgrynsgröt och skinka.
Vi kollar även på Kalle Anka men kyrkan brukar de gå lite si sådär med, mina föräldrar brukar vara men jag och syrran har vaarit lite lata på de.
Efter middagen blir de ofta presentöppning, de är väl inge jätte stort heller eftersom vi i familjen inte ja, vi önskar oss väl inte så mycket, vi köper saker när vi behöver dem!
God Jul Alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0