jeiiiiii

Sista natten på jobb istan väntar på tallin båten sen blir de hem och äta hembakat bröd som syrran gjort å packa möjligtvis tvätta golvena åtm i köket ser alltid kaos ut i vårat hur pga 3 långhåriga bollar (okej en av dem är väl lite mindre men...) jah så skönt de sen ska jag väl slöa mest tror jag... slö packa å lyssna på musik mmm :)

btw nu sista dagen måste jag ju sammanfatta mitt jobb en aning: i början dvs april juni då va de nog bara kaos skändes som att jag inte kunde någonting alls för jag jobbade bara på dagen och de gjorde inte så mycket nytta dessutom tjänade jag knappt några pengar nu mot slutet av sommaren känns de som att jag är smått proffs på mitt jobb hehe nä men okej jag kan mucket mer i systemet och om båtarna( tro mig systemet har enormt med olika saker man måste kunna å hitta!) ja så jag känner mig mycket säkrare och de känns mycket bättre att jobba natt har gått mycket smidigt, i alla fall de här sista passet!

annars idag så vaknade jag runt halv 1 och i mibn förvirrade trötthet trodde jag att klockan var halv 5 och jag fattade inte varför sebastian inte ringt nåja vid 3 tiden for jag ut till hans stuga och haha tog en power nap med honom 1 timme kl.4 himla skönt, ajg fattar inte först kunde jag inte sova med honom alss de gick inte kanske kunde bero på att vi sov i hans 110cm säng och jag sover på mage å rullar hit å dit och snodde täcket, nåja  nu kan han ligga och krama mig och jag sover som en hög med stockar! :D

åt entrecot till middag mums! sen bada vi bastu men hehe när vi skulle åka till Lagnäs såg man ingenting och ja menar ingenting! kanske 2m framåt! skit jobbigt tack och lov att han hade någon form av sjökort på sin iphone så man såg var vi körde annars tror jag att vi med all säkerhet skulle kört in i någon stackars ö eller skört vilse not nice! haha då skulle hans pappa måsta komma med Storebron och söka efter oss hahaha! tur att han å har iphone så han skulle också sett var vi snurrade hahah!

Nu ska jag snart ta emot båt och sen hemski!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0