En dag i skogen

alá YA!

haha vi hade någon special dag lära länna klassen typ som bestod av mycket sammarbets övningar! roligt men kallt jag tycker nog klassen är jätte trevlig nu när det gått några dagar även om de är 3-4 år yngre! :)



det var mycket kallt och till på köpet kom det ner lite vatten då och då men de va helt kul! :)
vi var i vasa församlingens gamla lägergård typ en halvtimme utanför.

nå nog är man rätt trött nu när man är här jag har diskat,städa rummet lite, handlat mat så ja klarar mig en vecka typ nu, imorgon är de tvätta och förhoppnings volley träning som gäller! :D

vi ska fara och provträna med Wasamas A/N2 lag! :)
ska bli skojsigt dock känns de som att ja inte kan någ eftersom jag inte tränat på så länge! :)

någon har då och då undrat över mig och sebastian hur det är mellan oss nu när vi är ifrån varandra och så och visst är de tungt spec när vi inte varit tsm sepciellt länge heller före båda for iväg men vi tycker såpass mycket om varandra att vi har bestämt att de ska fungera och när vi sagt så jag vet inte för mig känns det i alla fall lättare att vara ifrån varandra då! :)
och vi hälsar ju på varandra jag har några en veckors lov som höst och sportlov och sen går jag bara 2-4 dagar i veckan i skola så det löser sig enda nackdelen är att det är väldigt dyrt att resa men man får spara lite! :)
men nu äter ja choklad och kollar danska hollywood fruar! :D

Btw lycka att klasskompisar har bloggar ännu fler att läsa :D:D

PUSS


Kommentarer
Postat av: Nene

iih, kul med volley! :D De spelar tydligen i div 2 (nörd som jag är så kolade jag upp det, hehe). Lita på er själva bara så går det nog bra :) Du måst skriva ALLT om de sen imorgon, hehe :D :D

2010-08-26 @ 21:18:16
URL: http://iqbanan.blogg.se/
Postat av: Karin

haha jaa först ska man bara hitta till träningen som ligger utanför vasa mot gamla vasa.. :P

2010-08-26 @ 21:32:47
URL: http://karinakerblom.blogg.se/
Postat av: Nene

haha, ja, det kan ju va en fördel :P

2010-08-26 @ 22:27:31
URL: http://iqbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0