Torsdag =D

Idag vaknade jag av att Ingrid kommer in i rummet för hon har försovit sig så jag körde sömnig och med en hemsk huvudvärk! nåja kommer hem och far ut och jogga för att lätta huvudet men icke hänger i duschen 45 min skönt!
Far på jobb glömmer kassan far hem igen...
Nå väl på jobb nere i bilburen börjar såklart min dator krångla... jaana måste reestarta å jag får checka in så mycket som möjligt, sen fara till kontoret efter en jacka lämna lite grejs...

far hem äter.. far och solar och nu är jag röd haha blir alltid jätte röd i ansiktet! och så får jag fräknar!

borde städa hära å diska.. jag har gett upp om däcken! :(
 
förresten här är hur ja ska jobba så Jessica nu slipper du fråga...

Förklaring:
T= m:hamn terminalen dag.
M=m.hamn terminalen natt.
L= Långnäs terminalen natt.

L:T
S:T
M:M
T:M
O:M
T:L
F:TL

=)


Bara för de är typisk min musik..:


Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHA! Perfekt!

2010-04-15 @ 17:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0