1.9.09 Tisdag

Har haft idrottsdag för lågstadie elever jag och casper var i judo gruppen, ingen av oss kunde nått om de men de gick bra ändå vi hade en annan tränare med så om man vill börja med det kan man besöka www.judo.ax.

Sen har jag varot på löpträning idag 5 km terräng på 35 min helt ok bra tycker jag :) blir nog 8.5 nästa gång :)
ska gå och sova tidigt i kväll, haha sitter med tandräm i ansiktet för att testa om det verkligen fungerar att torka ut finnar med det. Jag har ju lite värre acne (har ätit medicin mot det men gör inte det mera).

kommer inte så mycket bilder på bloggen nu när mitt konto på datorn inte vill logga in på internet sitter just nu på mammas konto, men nu ska ja gå!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0