27.10.09 Tisdag

Tisdags bloggande börjar bli en tradition känner jag  :)

men jag börjar känna att mitt liv reder upp sig, speciellt den delen av vad jag vill göra efter lusse :)
det känns jätte skönt!

det är rätt mycket att göra just nu, känner mig lite stressad över det :( mycket från träningen och skolan, i kväll ska vi ha idrottskväll för DUV. det ska bli intressant fast de kan vara lite skrämmande samtidigt.
jag har ju aldrig jobba med någo sånt tidigare men alla säger att de är jätte snälla.

svenskan vara klar i morgon också så jag ska hem och äta skriva lite på svenskan sen till skoln igen. snart ska jag labba på kemin. i helgen ska ja ta det lungt även fast de är halloween , jag orkar inte med värsta utekvällen mitt i provperioden och jag tänker faktiskt prioritera hur tråkigt de än låter!

ska träna den här veckan också! :)

idag idrottskvällen (kanske inte blir så mycket tränande men endå)
onsdag: Volley + Avancia
torsdag: Volley
Fredag: Avancia

ska bli super skönt!
men nu ska jag gå ocxh sociala mig lite ^_^

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0