Söndag 1.11.2009

 Nu är det 16 dagar tills jag fyller 19 yee, fast inte händer det någo när man är 19 heller så :)

I helgen har jag inte gjort någo speciellt har kolalt massa film, jag har varit sjuk fast jag har inte orka mäta febern för de tror jag inte att jag har...
egntligen borde jag läsa på kemi provet vilket jag tror att jag ska göra snart :) tur att vi hade förhör på halva sakerna mitt i kursen och tur att jag kan kryssa den här kursen :)

på onsdag är det volley dag. men vi brukar förlora så jag har inte så stora förväntningar haha va elakt av mig men så är det! :( tyvärr.

Jag har kommit på en sak att så fort jag kollar på näte efter någo kläder och hittar någo som jag tycker är snyggt så står det alltid, okej nästan i alla fall, VILA under, haha!

och kolla vad jag hittade, mina tysklnads skor! :P



OCH den här klänningen har jag funderat på hur länge som hellst men kan inte bestämma mig om jag ska beställa den eller inte!



Flower Dress SEK 599, Rare Fashion - NELLY.COM


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0