3.6.09 Söndag

Idag har jag varit till Avancia med Frida, det är så otroligt skönt!
Jag vet inte om det är för att ja värsta alltid tar i massor så svetten bara rinner när jag idrottar annrs men styrketräning är ganksa lamt eg, men nya avancia är mkt mer motivernade!! I löve! Emelie var där också :P men hon försvann in på spinning efter ett tag :)

Åh vill ha sommar, vill börja jobba på Åss :P skrika lite på dumma gäster som inte fattar att läsa och lyssna, nej jag bara skoja :)
men de ska bli skoj, skjuta knallpistol ska jag också när jag ska ta ner flaggorna :P
men det ska nog bra :P

Igår chilla jag bara låg ute och solade men inte blev ja nå brun, men jag bygger på det ^_^

Emelie    
Emelie                                                     Frida


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0