22.5.09 Fredag

Det är helt otroligt skönt att ha lov nu ska jag säga er!
Kom just tillbaka från stan där jag träffade Fredrika vi var ner till ÅSS en sväng och drack kaffe haha...
köpte 5 nya ploppar så att mina hål i öronen inte växer igen :)
jag cyklade idag :D bilen stod hemma men det var inte någonting som jag märkte när jag glatt cyklade iväg haha :D så när jag kom hem så vart jag smått förvånad över att alla cyklar var borta men att den stod kvar ^_^ cykel familjen fast syrran hade bara tagit den till bussen...
jaja ikväll kanske jag ska vara med jessica... min jessica :D
ska väl höra om Ina och hennes Jessica vill göra någo annars också.. undrar vad martin tänker göra, han har nämligen köpt ny bil :P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0