6.6.09 Lördag

Jaha då sitter man på jobb igen då :)

Sverigeresan tja den b lev som den blev igår, det va ganska okej först men sen när vi var i norrtälje så börja syrran krångla... ja men det blev i alla fall bättre när vi kom till Åkersberga till våra småkusiner..
det var nog helt trevligt, fick träffa andreas flickvän också , hur gullig som helst är hon! :)

Idag ska tydligen Kimi Räikkönenes båt komma hit, men dom fixar säkert sig själva, de är säkert samma folk som förra året dvs. ingen Kimi :) men båten är alltid fin att titta på :P
fast tja... inte är den någo speiellt den heller, det kommer ju stora båtar hit hela tiden så :P
fan jag stör mig nog lite på att vi har en "stolpe" eller en ångloks skortsten som det ska föreställa på pizzerians uteservering och det står mitt framför vårat fönster... jaja skulle den stå längre från uteserveringen skulle vi måsta gå runt allting när vi skall till bränslebryggan så det går inte riktigt heller...

ja men om ni har tråkigt så kan ni ju alltid kika förbi. Jag jobbar både idag och i morgon från 9-12 och 18-21...

Kram 

Kommentarer
Postat av: Nene

"så börja syrran krångla" Haha, låter som om hon var en bil eller nåt XD

2009-06-06 @ 10:22:26
URL: http://ireneandersson.webblogg.se/
Postat av: Himo

Räikkönen äger inte båten längre... gamla båt skrev jag juh!



Sen är det en ångBÅTs skorsten...



^_^

2009-06-06 @ 12:56:26
Postat av: Karin

nene: hon är som en bil ibland hoho!



Joel: jaja tyst du ^^

2009-06-06 @ 13:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0