3.6 Onsdag

dåligt uppdaterat här, sitter på jobb i ÅSS gäshamn och jag ska berätta att deet är rätt så slött för det är ganska dött här, hitta lite batterin så ja fick igån radion i alla fall så nu akn jag lyssna lite på den i alla fall :P jag stäger om 39 min ^_^

har kommit skorstenar hit till pizzerian jag vet inte riktigt vad jag tycker om dom men jag anatar att jag vänjer mig, haha :)

jag rekomnederar er alla som inte varit hit mer och testat pizzorna att göra det, dom är inte som dom vanliga sorterna :P
sen kan ni ju komma in hit i butiken och köpa lite kläder eller glass :P
haha vad mycket reklam jag gör nu :P
jajaj inte hade ja så mkt annat tror jag, har varit rätt trött senaste dagarna det sitter väl i från i lördags haha :P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0