15.6.09 Måndag

aaah jag har träningsvärk i magen från igår när jag var till avancia :D de är nice!
nu när jag skriver inlägg ska jag försöka att inte skriva "msn forkortningar" eller vad man nu ska kalla det, lika bra att öva inför svenska studentskrivningarna för jag gör alltid en massa fel och skriver såna i mina uppsatser :)

igår var jag och kollade film, de va trevligt, kollade på What happens i Vegas, den var nog helt okej :) sen kolla vi på The boat  trip? tro den heter så i alla fall, den var lite ööhhm lite speciell :) men lite rolig på sitt äget sätt :)

det blåser mycket idag, jo!  jag är bjuden hem till Lisa idag på Britts kampanjkalas idag haha jag blev lite fövånad när jag fick meddelandet :)
ska se om någon kan köra mig dit för jag cyklade på jobb idag och nu är det mycket kallt!
Idag börjar det jobba en ny kille här i Pizzerian brevid, Viktor? typ från Hangö.

idag gick det mycket bra att sätta upp flaggorna MEN hur ska man kunna veta vilka flaggor som ska upp egentligen?
Finlands, Sveriges och Tysklands kan man sätta upp alla dagar för det är oftast därifrån de kommer, men sen då? hmm...

Igår kom Rick till Åland Ina och jag var i hamnen och tog emot honom Ina skrek, och haha jag höll på att börja lipa, jag var mest stum och visste inte vad jag skulle säga :) vi fick träffa hans familj och båda pojkarna liknar på sin far...
det kommer upp en bild senare i ett nytt inlägg, :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0