Bloggande,Pluggande och träning... och sen är det ju de där med mitt humör...

som aldrig vill som jag vill... fan också, jag vill plugga men inte mitt humör... typ det känns så, att motivationen är borta! :( borta från skolan från volleybollen, det enda jag vill nu är att söka vidare, jag vill gå min frisör linje ( men inte den i karis området den sög) och sen bara göra det jag tycker om, jag måste få va kreativ, tur att jag har någo såna ämnen snart.

Såg btw, att min käre vän Fredrika börjat blogga ordentligt mycket nu! ->http://frippans.blogg.se/
Helt värt att kolal in, flickan har ju skrivar huvud :)

Jag funderar, obs! funderar, bara för att ja skriver de här nu kommer alla tro att ja tänker sluta, men jag funderar på att ta paus från volleyn. jag har ingen motivation... men sen igen har jag mindre att göra i vår... så är det verkligen värt de efter att man i 5 år hållt på hit och dit, nåja på tisdag är det fystest i alla fall, så ja ska fara och klara mina 6 armhävningar som jag hade som mål att klara :P

oj nu blir det mycket text här! Lägger in en låt, har fastnat för Jordin sparks senaste album, jag kan i alla fall trösta mig med att jag läst typ 20 sidor till provet :(




Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, skrivarhuvud. :D Tack söta Karin! :)

2009-12-13 @ 14:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0