9.12.09 Onsdag

Sitter i sikolan och lyssnar på musik, och ska eg jobba på HIDR styrkeprogrammet men jag känner mig inte riktigt sugen just nu... hmm...

sitter och väntar på att joel ska ringa...

borde öva på piano läxan idag med, de känns som jag har för mycket att gör men endå ingenting...

Just det! boka massage borde jag också göra! jag kommer inte komma ihåg det om en halvtimme ojoj!
grått väder är det också! :( idag har jag mycket att klaga på känner jag..

Igår va ja på träning de va skönt jag har sovit som en stock i natt och unvikit spindlar haha! i förrgår natt har jag tydligen sovit med en spindel! huj!

fy på mig sitter och skriver med frippan på facebook fast båda borde jobba!
Nu ska jag dock jobba vidare om ja inte typ hittar på någo intressantare, te.x karonka klänningar :P hihi

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0