28.4.2009 Tisdag

Sitter hemma börjar klockna 12 idag, har finska förhör på en massa gammatik som jag inte kan...
kanske jag borde ha valt avancerad finska å sluppit dehär... tur att vi ska göra någon skrivuppgift idag också, får hoppas på att allt annat går bättre än det här...

idag ska ja nu skriva mitt engelska föredrag, av någon anledning länns det i magen som att det nog kommer gå ganska bra :D:D

sen ska ja läsa någo svenska papper + öva inför epok förhöret, massa engelska ord och fara och träna för att sedan komma hem och fortsäta med min bok... vilken planerad plugg dag...
tur att jag har träning emellan :P:P

Kram

p.s
Jag har inte så farligt med träningsverk som jag trodde jag skulle få :P
och tydligen enligt gittan så har ja ganska bra styrketränings stabilitet eller nå sånt,
de e bara för att ja gjorde lite av den hemska macen förra våren... :)

Kommentarer
Postat av: Frippan

Du skulle ändå inte sluppit grammatiken fast du hade valt avancerad finska, vi har också massa sånt...Fast inte lika mycket i de senare kurserna kanske. :)

2009-04-29 @ 19:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0