20.04.09 Måndag

Hej, idag var min skoldag betydligt kortare än beräknat, för min lärare som jag skulle ha de 2 sista timmarna är så förkyld så hon orkade inte. så nu har jag slutat kl.133 i stället för kl. 15.30.

Ska till Åss och kolla om man kan äta pizza där, för de har de bästa pizzorna! :P
Kolla runt där lite nu när de är ljust ute, var till esso igår och kollade hur det nya kassasystemet fungerar som jag kommer att använda i sommar, det ska bli intressant och se om jag klarar av det.

Har ett ordförhör tills på onsdag på 100 ord, jag ska väl försöka börja läsa lite i tid nu så att jag får någorlunda bra, i alla fall ska ja skriva in dom på datorn. Fick åka hem med Linda nu efter skolan, när vi kom i korsningen mellan skillnadsgatan och Ålandsvägen så måste man ju stanna, så vi typ stanna, men det är ju jätte dålig sikt där så vi körde vidare, just då kommer det en lite större bil, båda skriker aaa typ och Linda gasar på.. haha
efteråt skrattade vi, ja kände mig jätte dum, riktigt sådär som i filmer.'

men nu ska jag dona på lite, möjligtvis ändra layouten på bloggen än en gång :) den är så grå och tråkig nu :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Nene

Svar: färgerna :P

2009-04-20 @ 14:44:46
URL: http://nene.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0