Kväll

Ida H och Alice är och hälsar på Ida i helgen och de skall till fontana ikväll men alltså jag orkar nog inte, jag tror jag ska göra någonting mer kreativt typ testa garageband rita skriva eller nått.
Imorgon skall jag köpa tvättmaskin hatar att jag måste springa 1000 km för att få tvätta de kunde inte liksom ha en tvättstuga liksom i källaren nej men 300e för en bra maskin är no bra! tur att min älskade släkt är här, imorgon kommer min äldsta morbror hit och mäter och kollar och sedan ska vi fara och köpa den! :D

Sebbes kommentar: jaa no är du lite konstig ibland..
Jag: jasså hurså?
S: jaa, andra slösar pengar på annat och du slösar dom på sånt..
Jag: jaha som vadå?
S:jaa kläder och sånt..

jeje men ska man kunna ha kläder måste man ju kunna tvätta dem right? dessutom om ja nu flyttar till mammas place nästa år så måste ja ändå ha tvättmaskin där i lägenheten för de finns ingen där förutom då i källaren, åååh skulle vara helt underbart att bo där men okej ja trivs nog ganska bra här med, men ballkong m.m åååh :D

btw gillar jag Nenes nya frisyr!
http://iqbanan.blogg.se/



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0