Umeå Måndag

Jag älskar höstlov och jag älskar sebastian!
Sitter i hans lägenhet i soffan och myser! hehe mina saker är över allt! nagellack på bordet kläder i en väska halvt utspridda toan full med diverse flaskor och burkar, haha stackars killen är ju rädd att sätta igång kranen för att han fäller mina saker, nej fy idag ska jag städa, han slutar 4. Gud jag har haf bästa helgen på länge! och de bästa är att de kommer en till! :D I like!

har såklart hittat ett nytt nagellack igen! :) fin färg! :)



Åh på onsdag ska jag gå ner till stan och köpa min nya jacka som ja spanat in som passar på mig en längre dun, ja kömmer dö i vasa annars!

typ usch borde börja söka lite mer nu och borde börja plugga på prov... nå jag hinner jag har ju bara 5 dagar ensamma här haha..


Kommentarer
Postat av: Frida

konstigt att den heter marin blue när den är lila :)

2010-10-18 @ 16:13:48
Postat av: Julia

Instämmer, tycker att det ofta är så med nagellack! Men fin färg är det:)

2010-10-18 @ 22:11:02
Postat av: karin

Julia: aaa :P tack!



Frida: ja den är inte riktigt sådär ljus som på bilden men ja den är ganska lila så de är lite märkligt! hmm.. :)

2010-10-19 @ 11:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0