Umeå Fredag

jag kom rill umeå igår ungefär vid 3 tiden efter att båten bogserats in i hamnen och vi fick gå via bildärck. snöslask är det här!

Nå kom tillSebastan medans han var i skolan och var i skolan och var ensam hem kom han hem någon timme för att fara till skolan igen medans han var till skolan andra gången skulle jag gå och handla och laga mat som jag lovat. tyvärr tog de bara en halvtimme för mig att hitta till butiken det som i vanliga fatt har ca. 10 min... (ja jag gick fel).

På kvällen skulle han plugga och jag fick snällt hitta på annat att göra.

Idag steg han upp vid 8 och donade runt här i 2 timamr typ utan att jag nästan märkte någo.
Tydligen ha han klottat på min facebook och saker, nå jag har stigit upp å inte gjort så mycket diskat osv.. nu har vi varit och handlat och vi ska äta tortillas och tacos och ikväll blir de idol, ost med kex och vitt vin! :)


Sebastian jobbade på grupparbetet

Jag försökte förstå någo av hans tidninger man orkade inte läsa så jag bara bläddrade tillslut.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0