24.10

Båten va ”bara” en timme sen idag från umeå.. oacceptabelt! nej jag skojja, men lite jobbigt när man planerat in en massa som man ska hinna göra ikväll, och så kommer man fram halv 8 istället.. och jag är mega super trött ha läst på provet tills imorgon halva tiden och kollat på Grey’s Anathamy resten..  Ögonen svider ojoj...

Är mega sugen på att träna massor det är väl de enda som jag gör här på fritiden och sitter hemma i lägenheten.
Just nu ser träningen ut som följer:
Cykla eller gå till skolan måndag-Onsdag och Fredag.

Måndag: Dans
Tisdag: Gymma?
Torsdag: Simma 1 km (minst)
Lördag: Gymma

Det är helt okej just nu med tanke att jag är så otränad men kanske jag ska börja gymma på tisdagar också har inte så mycket att göra då så..

Har haft 10 underbara fina dagar i Umeå väldigt ”jag har inte rört på mig” men de gör inte någo har vi varit ut och gått haha, 3 gånger men de är mer än ingenting. Bästa minnet jag kommer ha är nog när vi satt i Lindellhallen till halv 1 jag Daniel och Sebastian och de svor över grupparbetet intressant upplevelse och när jag och Älsklingen satt i soffan drack vin och öh annat och prata skiten ur varandra (mest jag som frågade 1000 saker)

Köpt en lång vinterjacka har jag också gjort och ett par handskar som jag förhoppningsvis inte ska frysa ihjäl i nu då.

Kom på att jag måste börja kolla hur bussarna far för sen när de blir svinigt kallt tänker jag inte gå till skolan! uj nej! nackdelen med att inte ha bil är vintern :( sku jag ha massor med pengar sku jag nog köpa Sebastians men de är många pengar för mycket för mig :/

Synd att jag inte hade plats att börja med sånglektioner hon hade fullt och vill inte gå musikinstitutet här, det är så fruktansvärt dyrt! Kanske jag kör på lite själv istället jag menar mina grannar har ju fest mitt på nätterna varför sku inte jag kunna sjunga lite på dagarna ;) hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0