11032010 Torsdag

Defentitift den jobbigaste dagen i veckan!

Började med 2 timmar teater som segade fram för jag inte fått mitt morgonkaffe för jag försov mig en halvtimme...

Nåja det segade sedan va det 4 timamr hål som berstod av matsalen i länge...  med hanna emilia och kenneth och så kom sanna men då gick ja men inte för att hon kom, utan för jag stack ner å stan och provade kläder till sommarjobbet! :)
Sedan kollade jag på örhängen till karonkan. Hittade ett par underbara på Lembergs!

Sitter och tittar på Top Model de bästa med deras makeovers! :D hehe
Tror jag håller på att bli sjuk känner mig tung och trött, inte bra :(

Nu ska ja hitta på någo veettigt :P

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0