God Morgon

Fortfarande förkyld men det har inte blivit värre så jag hoppas att de tar slut snart.

Funderar lite på vad jag ska göra idag efter skolan, funderar på att dra och kolla på träningen eftersom jag inte klarar av att sitta hemma och inte göra någonting alls... de gjorde jag igår...
De är såklart små töntigt men vadå jag saknar träningarna massor och de trodde jag inte, jag som funderade på att ta uppehåll, ain't going to happen... hah

Jag är dessutom ganska pepp? inför både svenska och finska studentskrivningarna svenskan har jag redan nästa fredag, textkompetens, däremot är jag inte så pepp på IT provet som vi kommer att ha nu på torsdag, andra delprovet... (första för mig eftersom jag missade de förra när jag var i romme.)

Funderar på att färga håret lite mörkare eller tona det för när jag går i duschen på kvällen och inte fönar håret ser jag ut som ett troll dagen efter, borde verkligen skaffa någonting att sätta i före man fönar det, kanske de sku må lite bättre, min syrra har någon bra från Catwalk fundear på en likadan för 25 euro.. dyrt...
nåja...Nu ska jag göra mig klar inför skolan.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0