030210 Onsdag

Idag är jag rätt pigg fast jag haft en märklig natt för de känsdes som att jag inte sov någonting och typ märkte massor med saker, nåja jag orkade ta mig till skolan efter att ha stått ute och frysit i 20 min när jag väntade på bussen.

Sen kom jag till finskan och hade en finska hörförståelse, fick ett fel i den optiska blanketten och de som itne vet så vill jag ha ganska bra i min studen helst L eftersom jag bara skriver medellång finska.

Igår kväll var rätt jobbigt för jag var rätt trött och yr så jag i princip orkade inte göra någonting, sen i min förvirring så råkade jag sjunga ut mitt lösenord till facebook så att nu vet joel vad det är... suck... haha

men idag mår jag bättre, känner jag mig bara snorig... Bara en timme kvar sen ska jag hem och städa rummet och ut och gå, ska se om jag hittar någon ljudbok att ladda ner, tänker testa det och fara ut, kanske på finska t.o.m. :D

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0