debattartikel om alkohol.

jag sitter i skolan och skriver en debattartikel om minderåriga personer som dricker alkohol.

visswt har jag ju synpunkter på det hela men det blir ändå en dålig artikel det känns som att jag bara plockar en massa från min artikel som jag egentligen ska hänvisa till, i kväll blir det i allafall film det blir i alla fall inge martiepark jag orkar inte, visst skulle jag kunna fara ut men int dit , då far jag hellre till någo annat ställe typ arken eller indigo :)

fick mess från david (kompis i finland) alltid lika kul att höra från honom!

Igår körde vi fys med skivstång på träningen speciellt knäböj och det blir nog lite jobbigt att göra många och nu känner jag lite i framsida lår och i rumpan men det är lite skönt att ha träningverk för det är inte allt för ofta jag har det heller, jag skulle kunna fara och gymma överkroppen idag eller köra volley grunprogrammet, det skulle jag faktiskt behöva göra, men jag får se lite egentligen sku jag behöva städa rummet också.
jaja jag får se hur det blir :) jag ska ringa frida också vill hänga lite i morgon ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0