5.5.09 Tisdag

okej jag vill hitta min adapter till mitt mobilminneskort så att ja kan visa alla fina bilder jag har tagit i skolan idag :P hihi
men tyvärr måste ja söka vidare :S ska städa rummet så det kanske dyker upp då... sen har ajg ett annat val, träna eller inte träna... ja måste fara dit sj och det känns inte så motiverande, nene är i kimoito och ida är förskyld... + att jag måste plugga på svenskan :S prov på torsdag och jag kan ingenting... som vanligt...
om jag inte far och tränar så kommer ja få skuldkänslor.. men min kropp känns helt slut. vad ska ja göra?

Kram

Kommentarer
Postat av: stefan i lönnerberga

vad är det för svenska? litteraturhistoria? grammatik? isf är jag en klippa! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0