21.5.09 Torsdag

Försökte sy om min enorma piké tröja som ja ska ha i sommar när jag ska jobba men det gick inte så bra så jag måste fråga mamma så hon kan hjälpa mig hon är nog lite mer skillad än vad jag är!

Var på lagavlutning i kväll det var jätte roligt! tyvärr har jag inte några bra bilder därifrån men det kommer upp någon nu och kanske någon senare om ja får några av nene :)
men först var vi i bengtsböle och sedan for vi till Alva i flaka hon hade jätte fint!
ja har inte varit så mätt på länge! gudars skymning xD och jag hade så roligt! hahaha



ena av våra gravida tränare Malin och hennes två åriga som Filip :)



Ida



Nene och Kira



Ida L och Unni



Ylva och Alva



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0