21.03.09 om igår

de blidde ingen arken :/ hade druckit för mkt sött och aj mådde inge vidare, spydde, så ja fick åka hem, och nu är klockan 07.17 och jag sitter uppe, för mina föräldrar är uppe, de ska till madrid i morgon och har mycket att göra före det, dvs. idag. de har jag iofs i morgon, ja har foto med nene ca.kl 12 sedan ska ja på bröllopsmässan med ina.

jag hoppas vi med Lucian kan ses igen, för då ska ja def. dricka gamla hederliga som ja klarar av, de där va way to sweet. :S hoho spara pengar gjorde ja dock så nu har jag 35 euro ^_^

har någon någo bra filmtips? :P
jag sku gärna ladda datorn med lite sånt! :)


Kram

Kommentarer
Postat av: Linda S

step up filmerna om du inte sett dom.men 1an e bättre än 2an självklart:)

2009-03-21 @ 08:30:45
URL: http://lindasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0