Förstörda?!

Jag har bilddagbok, och jag kom just in på en tjejs sida som är född 1999 dvs att hon är 10 år.

Hon betedde sig som om hon var åtminståne 15+ det var hemskt att se!
hon hade en lista där det stod "vad vill du hellst göra med mig före år 2009 är över" bland exemplena fanns b.la sex, å party, hon är 10 år och hon har ingen aning om vad hon pratar om!

jag började tänka vad jag gjorde när jag var 10 år? jag var ute och lekte med mina grannar och min syster, jag hade några grannar som var några år yngre än mig, dom som är 10 idag beteer sig likandant som de som är 16 varför? jo för att det är vi som är förebilder och hur bra förebilder är vi egentligen? usch... :(

jag menar man är inte gammal och stor och förståndig ens när man är 18, jag tycker inte det, hur är det då egentligen med de som är yngre, och hur kommer det att bli? tänk när man får egna barn hur kommer de att bli?

Kommentarer
Postat av: Göran

Världen är påväg åt helvette, o den ha kommit en jävla bra bit på vägen.. :)

Så äre.. Amen

2009-06-25 @ 19:06:44
URL: http://olol.alandblogg.mine.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0